Un any de pacte

Continuem amb les presentacions (i no serà el darrer dia d’inserció d’objectes). Avui tinc el plaer de mostrar-vos bona part de l’obra de l’actual Equip de Govern del meu poble, constituït per Independents Units per Sant Fost (el meu partit, del qual sóc vicepresident), Convergència i Unió i Esquerra Republicana de Catalunya (el pacte, en la redacció del qual vaig col·laborar, se signà el 23 d’abril de 2008). L’alcaldessa, que com sabeu és la meva dona, ha iniciat un nou període en les relacions amb la ciutadania basat en el diàleg i la mà estesa, sense defugir els compromisos i les responsabilitats. Queda molta feina per fer, però la bona disposició dels integrants d’aquest equip (tant els independents com els regidors dels partits nacionals) i el treball sense descans són la millor recepta per encarar el futur amb il·lusió i esperança.

Anuncis

Deixa un comentari

