El paisatge de la infància

73407446

No canviaria per res del món els moments de joc amb tu. Les teves rialles sinceres em projecten a la vida i em fan oblidar la feixuga càrrega de la tensió rutinària. Ets la força que em permet romandre en el regne de la sensibilitat, lluny de temptacions digitalistes en dies de lleure, i l’energia del volcà que no s’atura perquè mai no troba motius per al cansament. Creixes, però, amb el pas de les busques del rellotge i cada dia vas deixant enrere un bocí d’infantesa. No l’has abandonat encara, malgrat la insistència de les hores, que t’obliguen a eixamplar la lucidesa i a arraconar la innocència, aquell recer del paradís on habitaven els herois inversemblants i la realitat es transmutava en onades màgiques de claror. El retorn a l’origen és la conquesta de l’Arcàdia i jo tinc la sort de reconquerir-la cada dia.

Anuncis

Deixa un comentari

