Facebook a la ràdio escolar

Avui us proposo que escolteu el programa que van realitzar unes alumnes de 1r de Batxillerat a la ràdio de la meva escola el passat dilluns dia 19. Hi trobareu una entrevista que em van fer sobre el fenomen Facebook. Us convido a escoltar-la en streaming (us obrirà el Real Audio), ja que el WordPress.com és realment problemàtic amb els embed.

Entrevista sobre el Facebook (minut 12:15)

Anuncis

Un pensament sobre “Facebook a la ràdio escolar

  1. Jo no ho sabia, però l’altre dia vaig tenir la sort d’assitir a una conferència de’n Ramon Flecha, ja que el meu institut està rebent la sensibilització necessària per èsser el primer que en secundària a Catalunya aplicaria el mètode de les Comunitats d’aprenentage, i ens va explicar l’streaming com el terme que serveix per a designar l’agrupació d’alumnes segons nivells, és qurios que sigui una aplicació informàtica també

Deixa un comentari

