El viatge en imatges

Vodpod videos no longer available.

more about “Lanzarote 2008“, posted with vodpod

Us presento el vídeo del nostre viatge a Lanzarote: és tan sols una selecció de les imatges que vam poder copsar durant la setmana en què vam visitar l’illa. Hi podeu trobar, entre d’altres contrades i llocs d’interès, Playa Blanca, Yaiza, el Parc Nacional de Timanfaya (paisatge i dromedaris), Tinajo, el Parc Natural dels Volcans, Teguise, les vistes del nord de l’illa, el Mirador del Río (amb vistes de la Graciosa), la Cueva de los Verdes, els Jameos del Agua, el Jardí de Cactus, la Fundació César Manrique, Puerto del Carmen, la platja i el desert de les dunes de Corralejo (excursió d’un dia a Fuerteventura amb esports aquàtics i cremada generalitzada de pell), la platja del Papagayo (esplèndides aigües amb peixos visibles i gairebé tangibles) i l’hotel Dream Gran Castillo.

Un viatge inoblidable i en família, amb la meva dona i el meu fill com a protagonistes, sense oblidar l’amistat amb en Domènec i l’Anna (en una de les imatges els podeu veure). Amb ells vam compartir àpats i vetllades lúdiques.

3 pensaments sobre “El viatge en imatges

  1. Una de les moltes coses que li dec a l?ajuntament de Sant Fost, és la gran amistat que vaig poder fer amb en Toño Rodríguez (tècnic de l’Ajuntament de Sant Fost) arrel d’un intercanvi de joves d’ambdues poblacions l’any 2000. Des de llavors sovint l’amic Toño ha vingut a Catalunya i ha estat allotjat a casa meva o al mateix Sant fost. Tanmateix jo també procuro anar anualment a l’illa . Penso que Lanzarote és un lloc perfecte per desconectar i pensar en altres coses, especialment els bars de Famara a les sevs platjes.Pel contingut de la teva visita (ho has vist gairabé tot) no haureu tingut gaire estona per reposar, així que si algun dia vols tornar-hi no dubtis en dir-m’ho doncs et puc aconsenllar (com faig amb altres companys de sant fost) llocs molt macos i competitius (http://www.apartamentosnazaret.com/;http://www.paginasamarillas.es/alquiler-de-vehiculo_teguise_942_1001.html; etc) que faran de ben segur la vostra estada molt agradable.

    M’alegro molt que us hagi encantat!!!

  2. Hola Enric!

    Saps qui sóc? jajaja
    Al final jo també he caigut a la temptació dels blogs… però no em penedeixo!

    He d’admetre que és el primer cop que em passo pel teu blog, però en tenia ganes per no perdre el contacte.

    He vist que has anat de viatge a Lanzarote amb la família, ja m’agradaria a mi fer-ne un viatge així… m’he de conformar amb l’Estartit. Que no està gens malament. En realitat em va encantar, navegar entre les Illes Medes, fer submarinisme entre una reserva natural… Encara que el poble, maco maco, no és.

    Bueno, ja em passaré pel cole algun dia a saludar i ens veurem. Desitjo que acabis l’estiu millor que l’has començat!

    Ens llegim! =)

  3. Hola, amic Ricard:

    Perdona pel retard en la resposta, però he estat molt atrafegat amb un projecte que m’ha ocupat moltes hores des de la darrera setmana d’agost. Tot just he enllestit avui aquesta tasca. Lanzarote ja queda molt lluny, però tens raó, és un lloc ideal per desconnectar. Quina meravella les platges de Papagayo!

    Laura, encantat de trobar-te en aquest bocí de ciberespai. Molts ànims i feliç curs!

    Una abraçada a tots dos.

Deixa un comentari

