Odi als mestres

Vostè contribueix a la pèrdua de prestigi dels docents en el nostre país. Vostè té tot el dret a expressar la seva lliure opinió i jo tinc el dret d’afirmar que el gran problema de l’educació no són els tres mesos de vacances (parla de privilegis corporativistes: em provoca nàusees), sinó les lleis miops que han aprovat els governs i l’escassa implicació de la societat en aquest tema. Els fills són molt importants i no un objecte per ser aparcat i li recordo que jo continuaré formant estudiants durant el juliol i no passaré les vacances a Kàtmandu. Vostè té tot el dret a reclamar tres mesos de vacances (que jo no els tinc ni de bon tros) i no a fer responsables del desori als mestres, que fan la seva feina el millor que poden sovint amb la nul·la col·laboració dels qui prenen les decisions.

Vostè té fixació amb aquest tema!

En parlen:

Anuncis

11 pensaments sobre “Odi als mestres

  1. Retroenllaç: Racó Tic » Les odiades vacances dels mestres

  2. Una valoració poc encertada, amb desconeixement de la nostra feina i plena de tòpics erronis. Senyor si us plau informis……..

  3. Ha pensat vostè a que ve tant odi?. Pensi que una flor no fa estiu. No pot basar-se en les males experiències. Hi ha moltíssima gent que te molt bon records del seus mestres i professors.

    També odia altres tipus professions com la de administratiu públic que té horari intensiu? O la dels polítics per què cobren més que vostè?

    Sap que també vostè pot preparar-se per ser mestre (bé hauria de treballar molt aquest odi, primer, sinó els nens no el voldrien?, també es necessita vocació).
    Sap vostè que el mestre o professor inverteix molt temps, per preparar les classes i actualitzar-se quan la canalla no hi és.

    Li fa ràbia no tenir cap lloc on deixar els nens durant l’estiu? Què pot ser els haurà d’escoltar, o jugar amb ells?

    Tan debò TOTS tinguéssim horari intensiu de 8 a 14h. per poder estar amb la família per les tardes, tan debò tots poguéssim tenir dos mesos de vacances a l’estiu i un al nadal, per poder gaudir de la família, llàstima que només alguns sectors ho han mig aconseguit. TOTS HAURIEM DE LLUITAR PER UNA MILLOR QUALITAT DE VIDA.

  4. Senyor Puigpelat,

    Tinc el plaer d’annuciar-vos que el proper dilluns agafarè vacances fins el proper dia 1 de setembre, com tots els meus companys de l’àmbit docent. En aquests dos mesos faré un curs de formació, bona lectura, viatge i probablement bona part del temps el passarè el que en llenguatge col.loquial se’n diu ” a la bartola”. Li comunico des d’aquí, per a veure si hi ha sort i de l’enveja li entra un mal de panxa espantòs.

    Ricard Jiménez Eroles

  5. M’entristeix profundament que hi hagi persones que tinguin una visió tan poc real de la feina docent i que la valorin sense tenir-ne cap coneixement directe o indirecte. No és estrany que l’alumnat sovint hi posi tan poc esforç si escolten comentaris com aquests.
    Actualment la majoria de docents fan un gran esforç per mantenir-se al dia fent diversos cursets i engegant projectes a l’escola que suposen molt temps i esforços.
    Personalment començaré les vacances a partir del 25 de juliol i això que treballo a l’escola pública.

  6. Retroenllaç: recursos web » Blog Archive » Bones vacances!

  7. Gràcies per enllaçar el meu bloc a la notícia.

    L’altre dia, mentre fèiem un esmorzar tot el claustre, vam llegir l’article. Al final la proposta més votada va ser que li hauríem d’enviar una foto del lloc de vacances on anem i amb el text següent:

    “No he anat a Kàdmandu però t’envio la meva foto des de ….”

    Signat
    Un/a mestra

    Adreça: fpuigpelat@avui.cat

    Jo ho penso fer!!!!!!

  8. Retroenllaç: Eclosió 2.0 « Meditacions des de l’esfera

  9. Jo, que sóc mestra i tinc un fill, estic aprenent en un Curs d’Estiu de la UOC amb l’Enric Gil. Ho faig per plaer, però em serà molt útil a nivell professional. Com que de dia m’ocupo del meu fill ,perquè no tinc família a qui “col·locar-li” -com diuen ara…- i com que sóc separada i amb una pensió ridícula no em puc permetre el luxe dels Casals d’Estiu, perdo moltes hores de son per poder seguir el curs telemàtic i presentar els treballs que m’exigèixen… No aniré enlloc de vacances perquè no m’ho puc permetre. En canvi, estic ben segura que el senyor Francesc Puigpelat, a qui deuen pagar molt bé per despotricar contra els mestres i contra els altres col·lectius a qui tingui enveja, sí que es podrà pagar unes vacances potser no a Katmandú, potser a les Illes Seychelles o en un d’aqueslls luxosos i exclusius hotels milionaris de les illes de Bali.
    I jo, entretant, fent neteja a fons de casa meva, perquè no em puc pagar ni la dona de fer feines…

    Ja està bé de tòpics, home! Se li hauria de caure la cara de vergonya!Qui voldrà fer de mestre, d’aquí a uns anys? Jo, si em toca la grossa, em retiro, que n’estic tipa de tanta enveja, de tantes mentides i de tantes bestieses!

Deixa un comentari

