El nou quotidià

M’adono que enguany la meva desconnexió de les tasques i les obligacions diàries ha estat molt remarcable, ja que tinc una sensació de novetat davant les diferents activitats que en altres anys no s’havia produït. Les classes, les reunions polítiques, els preparatius del nou semestre a la UOC i fins i tot els viatges amunt i avall des del Vallès Oriental al Barcelonès i viceversa se’m fan especialment feixucs. Potser és la síndrome postvacacional: ahir mal de cap i d’esquena, conseqüència del brutal canvi de ritme entre la feina i el lleure, i un cert desencís bloguer. Però alhora una sensació de deixadesa i de no estar prou atent a les coses diàries. He desconnectat molt, és cert, però em costa reconnectar: el router mental no em dóna la IP neuronal dinàmica i la novetat (que abans era el quotidià) m’aclapara. El divendres vaig presentar la Filosofia de 2n de Batxillerat, una matèria que m’apassiona, i en el moment d’enumerar els presocràtics la guspira de cada curs no es va encendre. Caldrà veure si la setmana que comença em retorna les il·lusions i els desigs d’una tasca agradable, encara que sigui dura en alguns moments. I caldrà veure si torno a la frescor primigènia del meu blog. Així ho esperem.

[Després de veure la desfeta de la ÑBA, crec que ja m’estic animant. Tanta eufòria pàtria del país veí no es mereixia una altra cosa. Apa, catalans i mallorquins, torneu als vostres destins. Rudy, cap a Badalona!]

Anuncis

2 pensaments sobre “El nou quotidià

  1. Uhms… ens estàs demanant subliminalment que tornem per donar-te canya? jaja Recorda que els filòsofs han de ser com nens, sorprendre’s del món que els envolta, gaudir de la novetat i fruir amb cada nou projecte. Un petonàs!

Deixa un comentari

