Illa de tranquil·litat

A la meva illa cerco un tresor anhelat des de temps immemorial. Després de les angoixes i els desigs, m’abraono contra la meva desídia i la faig fora del terreny dels erronis. Cerco la veritat i el cel intel·ligible s’ha fet fosc. Els núvols anuncien tempesta i la gata ha sortit a passejar. Potser no tornarà mai més. I en la soledat penso en la meva illa que s’esmuny i mor tot d’una engolida per l’oceà. Envoltat de papers i de tasques a fer, l’ociositat excepcional truca a la porta i em demana permís per entrar. He de cedir i deixar de romandre esclavitzat per les ocupacions. Encara no ha arribat l’hora de l’alliberament suprem, el Gran Divendres vacacional que es presenta cada any a finals de juny. Hem de suportar els xàfecs pendents i seguir connectats al món de les coses a fer, com si les coses poguessin ser fetes. La vida es complica més cada dia. El meu blog és la meva illa de la tranquil·litat, àncora dels recels i fugida de les obligacions estèrils.

Remember that night, white stairs in the moonlight
They walked here too, through empty playground, this ghosts town
Children again on rusty swings getting higher
Sharing a dream on an island it felt right

We lay side by side between the moon and the tide
Mapping the stars for awhile

Let the night surround you
We’re halfway to the stars
Ebb and flow, let it go
Feel the warmth beside you

Remember that night, the warmth and the laughter
Candles burn though the church was deserted
At dawn we went down through empty streets to the harbor
Dreamers may leave but they’re here everafter

Let the night surround you
We’re halfway to the stars
Ebb and Flow, let it go
Feel the warmth beside you

David Gilmour (2006): On an island (Gilmour – Samson)

Anuncis

Deixa un comentari

