No vull

No vull ser peça d’engranatge. No vull perdre el temps buscant excuses. No vull ser esclau del treball. No vull que m’utilitzin com una eina qualsevol. No vull que em destorbin amb estupideses. No vull que malmetin la meva capacitat reflexiva. No vull que creguin que sóc manipulable. No vull que em facin combregar amb rodes de molí. No vull que esborrin la bellesa amb fusells. No vull que te’n vagis sense abraçar-me. No vull que s’esvaeixin els valors amb què vaig créixer. No vull que els meus amics de la infantesa es perdin en l’oblit. No vull que les ocupacions destrueixin els pensaments. No vull que el meu blog sigui un paisatge erm. No vull que te’n vagis sense abraçar-me. No vull que els conservadors governin el món. No vull que les bèsties feréstegues encalcin el feble. No vull que la divinitat em converteixi en un titella. No vull que el dogma mati el diàleg. No vull que la filosofia mori davant els ingrats. No vull que cridis quan t’escolto. No vull que els adolescents es facin grans en el conformisme. No vull que els polítics siguin tan pobres d’esperit. No vull que les malalties triomfin davant la ciència. No vull que em neguis la teva pell perfumada. No vull que el voler sigui tan escadusser.

Anuncis

Deixa un comentari

